Vernissage Chardonnay

Min man hittade ett sånt coolt vin idag på bolaget, jag tyckte det var så läcker förpackning i form av en väska, väldigt kvinnlig och nästan lite coco chanel över den.
Ska bli spännande att smaka det oxå :)






1 Lena L:

skriven

Väntar på recension!!!! Gullig förpackning, det ser iaf gott ut!

Kram!

2 susanne:

skriven

Men du så cooool!!! Undrar om det smakade som det såg ut. Underbart och läckert!!!???

Trevlig helg!!

3 Lena:

skriven

Tack för tipset om hur man skärper upp! Jag ska genast testa det!

Kram!

4 fotolasse:

skriven

Ja det ser ju väldigt VINnligt ut det där ;o)

5 Lena:

skriven

Nu har jag gjort enligt ditt tips! Det blev mycket bättre ju! Jag har bara lagt på high pass genom overlay tidigare! Tack!

Kram!

6 Marja:

skriven

Vad fin!!! Tjejig! Kul att de börjat tänka på designen på boxarna också. Men nu till den stora frågan, var det ett gott vin??? Eller ska man bara ha den som prydnad?

Kramis!

Kommentera här: