oxxo design

Jag har plåtat lite smycken idag och som tack för hjälpen skulle jag få ta ett av smyckena.
Jag har fastnat för tre av dom och kan nu inte välja !?
Det första är ett armband...jättesött, den andra en halskedja med kloka ord och det tredje är en kungakrona som man kan hänga i vad man vill !
Hjälp behövs...
Vad tycker ni ?


1 Jimmie:

skriven

Snygga bilder, jag tycker du ska välja Nr 1

2 Kerstin:

skriven

Snygga foton på alla tre. Jag skulle välja den andra, utan tvekan. Fint budskap och snyggt är det också. :)

Ha en fin söndag.

3 milla:

skriven

Jag skulle välja nr 2 puss å go*

4 Sola:

skriven

Jag skulle välja nr 2 för den tror jag du har mest användning för.De är jättefina alla tre.

5 magga:

skriven



Hej syster

Armbandet var ju gulligt

det skulle nog jag ta.

Vi syns snart, kram

6 lasse:

skriven

Jag skulle nog välja nr2. Ett budskap som är välvärt att visa upp och dessutom tyckte jag smycket var fint.

7 Ida:

skriven

Fina bilder. Tycker 2:an är fint, älskar när det finns budskap på smyckena :)

Kommentera här: