Serienörd

 
Alltså det här med serier, man kan ju bli galen för mindre ! Om man börjar titta så kan man ju inte sluta, man måste ju bara få veta hur det går !
Jag är sån, en riktig serienörd och här ovan är bara ett litet urval av dom som jag följer, en del har jag sett klart och någon har utgått, som t.e.x Containment, den ska dom inte göra fler avsnitt av, heeelt galet om dom skulle fråga mej för den var verkligen jättebra. Wayward pines hör till dom bästa jag har sett men den ligger på hyllan så där vet man inte om dom kommer att fortsätta. Sen finns det ju dom som sänds med avslutande episoder så som Downton Abbey, The crown, 11.22.63 och Halcyon, allihopa superbra !
Till storfavoriternas tio-i-topp just nu hör 1.The walking dead 2.Fear the walking dead 3.Game of thrones 4.Vikings 5.Bates motel 6.American horror story 7.The last man on earth 8.Outcast 9.Emerald city 10.The magicians.
Serier är ju verkligen det senaste och det kommer nya hela tiden, den ena bättre än den andra och dessutom med mer och mer stora stjärnor som medverkar, kommer serier på att slå ut film till slut ? Njä kanske inte men går jag till mej själv så ser jag mycket mer serier än film, film förekommer bara när det kommer någon storfilm på duken allt det andra är inte intressant nå mer, kanske för att det görs så mycket struntfilm numer jämfört med nittitalet som var den stora filmeran enligt mej.
Nu har jag inte tid att skriva mer, måste titta på nästa avsnitt av Outcast !
Ha de !
 
 

Kommentera här: