1 Kerstin:

skriven

Önskar dig och de dina en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År.

2 Elisabeth:

skriven

Tack snälla du! Jag önskar dig en riktigt God Jul & Ett Gott Nytt År! Kram

3 AnnaKK:

skriven

Det samma - det samma! :-)



Ha en toppenfin helg!!!



Nån gång i kväll, efter provsmakning av skinkan och så där, ska jag sträcka ut mej på soffan precis som den goa katten på ditt julkort, och bara pusta ut och göra INGENTING!!! :-D

4 Anneli - A'la Foto:

skriven

Vilken liten söt kisse! Och fint julkort! Kissar är verkligen inte lätta att samarbeta med! ;O)



Jag önskar dig en fröjdefull jul med mycket kärlek och värme!

5 'diana:

skriven

sv: tack så mycket ! önskar dig en riktig god jul med !

6 Tinas skåpmat:

skriven

Tack för din kommentar hos mig! och jösses vilka vackra bilder jag skådar! himlar med ögonen

God Jul!

7 Sol-Britt:

skriven

GOD JUL på er alla i Kalix.

8 Ida:

skriven

God jul på er! Hoppas ni får en fin jul :)

9 Susanne:

skriven

God Jul och gott nytt år!!!!! Ha det riktigt gott och njut! Kram

10 ALICE - FOTO & DESIGN:

skriven

FOTOTÄVLING PÅ BLOGGEN!

Du kan vinna något valfritt från JohanPixels webbshop under 150 kr. Så, vad väntar du på? Greppa kameran och ta en riktigt fin bild som du kan tävla med! :)

Direktlänk till inlägget: http://aliiceviktoria.blogg.se/2010/december/tavling-i-samarbete-med-johanpixels.html



Förlåt om du fått detta förut, men jag vill bara inte att någon ska missa chansen att vinna :)

Kommentera här: