Dimma, Fullmåne & Grannyra !

 
Lite " Blair witch project" över bilden tyckte jag att det blev, man förväntar sej en varulv som ska smyga fram i bilden närsomhelst ;)
 
Ikväll ska jag vara med i nåt som kallas" Grannyran" här i Tärna, fungerar ungefär som "Halv åtta hos mig" fast rätterna äts och görs av varje "par" för sej.
Först ut är jag och bästa vännen Maria som ska stå för förrätten, varmrätten äts hos ett annat "par" och efterrätten detsamma.
Man behöver alltså inte vara ett äkta par utan som i mitt & Marias fall kompisar.
Sen cyklar man (helst;) mellan parens hus/hem så man inte behöver hoppa över alkoholen och det skojjigaste är att man har ingen aning om vem man ska träffa, spännande :))
Det kommer väl förhoppningsvis lite bilder från kvällen så småningom.
Ha en bästlördag :)
 
 
 

Kommentera här: