Gudagott besök....

....idag var alla mina Gudisungar och hälsade på och eftersom alla fina teckningar som dom har gjort till oss tidigare antingen gick sönder i flytten eller vart helt knöliga så gjorde dom nya till mej idag.
Jon-Ante gjorde en liten "rebus" där en drake ska ta sej från ena punkten till den andra :)
Ol-Jona ritade sej själv x 2 som stor och liten med samemössa :)
Konstnärinnan Ella-Marja gjorde en mer Julinspirerad skapelse med en Julnissa och en Julgran under regnbågen och sen gjorde hon en Enhörning med en katt på ryggen samt en Nisse som jag tror sköter om sina djur :)
 
 
Nu är mitt kylskåp så fint igen för 
visst blev dom fina :)
 
 
1 MimiLi:

skriven

Jättefina! Tvättäkta konstnärer ju:-)

Undrar en sak... Har ni slutat att fotografera brudpar, porträtt osv...?
Jag när nämligen en dröm om att få föreviga familjen hos er nångång. Är den tiden förbi, eller kan man ta sig till er nya hemort och låta sig fotas?!
MVH Camilla

Svar: Ja vi har slutat med en del eller har åteminstone ett uppehåll just nu men jag fotar lite här i Tärnaby men dock inte bröllop för tillfället. Familjeporträtt utomhus skulle inte vara några problem, studiobilder kan vi inte ta då vi inte har någon studio här.
Gilla

Kommentera här: