Talgoxe



Hallå där ute !
Det var ett tag sedan :))
Nu blev jag sugen på att lägga ut en bild för jag har nämligen satt upp ett fröhus till vinterfåglarna på min balkong och gissa om det är uppskattat !
Bilden är tagen genom köksfönstret på hög ISO därav den lite disiga hinnan på bilden, dom är ju så förbenat nervösa och vaksamma för minsta lilla rörelse så skulle jag försöka att ha fönstret öppet hade det nog inte kommit en enda fågel till holken.
Ha en fin dag, vecka eller höst, man vet aldrig när när suget faller på att lägga ut nåt nytt :)
Vi ses !



1 Kerstins foto:

skriven

Vad kul att se ett inlägg från dig. Tack för den fina kommentaren hos mig, det värmer. :) Det är typiskt det där att fåglarna ska vara så skygga, man törs knappt andas trots att man har en glasruta emellan. Jättefin bild, hoppas att sidensvansarna fastnar på bild också. :)

Ha en fin vecka, hoppas att du kommer med fler inlägg.

2 Gunilla:

skriven

Vilken fin bild! Talgoxen är en av mina favoritfåglar och jag ar köpt en konstgjord på Wildlife som jag ska ha i mitt nya kök när det blir dags för inflytt.

3 Emelie:

skriven

Ja man kan tro det men sekundrarna efter åkte maten överallt och tillslut tallriken på golvet :)

Kommentera här: