Ilos

Ilos var och hälsade på idag tillsammans med sin Husse Tobbe från Ekträsk.
Ilos är en Australiensk Huntaway.
Husse berättade att han aldrig har tränat Ilos men vallningen finns så starkt i hans blod så han håller gärna reda på både Getter och katter i Ekträsk, katterna håller han borta från vägen så dom inte blir överkörda.
Kattvän som jag är så blir man glad när man får höra om såna hjältar som Ilos :o)

1 millan:

skriven

Vilken söt hund =) Nu har jag valt ut bilderna frågan e bara hur jag ska skicka dom ska jag skriva nummrerna på dom el ska jag skicka bilderna? Puss å go

2 millan:

skriven

Hej Moster jag tänkte skicka efter bilderna och sätta i ramar =) Mamma nämde något att du ville att jag skulle välja nå bilder till albumet =)Ska jag göra de eller väljer du ? P&k

Kommentera här: