Behind the scenes !

I början av sommaren hade vi en Bröllopsfotografering på Höga kusten ute på Trysunda, min man förevigade mej "in action" och nedanför är bilden som jag tog när jag hängde där utanför talarstolen.
Det fanns förövrigt inte mycket plats i det lilla kapellet att fota bilder ifrån, jag hade nog en yta på ca: 1mx50cm att röra mej på men då fanns ju talarstolen att gå upp i som tur var :o)

1 Kerstin:

skriven

Kul att få se hur det ser ut när du jobbar. Gärna fler såna bilder.

Fin bild på brudparet.

Ha det gott.

2 Anna:

skriven

Vilka underbart fina bilder! Angående min morfars blomma så är det (tyvärr) inte nattens drottning (googlade) men det är ngt slags kaktus fast med stora rosa blommor. Mamma mmsade en bild förra veckan på morfars, få se om jag lyckas lägga upp den så kanske du kan hjälpa mig med vilken sort det är? Ha en fin kväll och tack för din kommentar hos mig! /Anna

3 Lisa:

skriven

Åh va kul att få se en bild på hur du såg ut där uppe. Själv var jag alldeles för nervös för att kunna titta på dig. Det var verkligen galet trångt där inne, men mysigt. Skulle gärna uppleva den där regniga dagen igen hur tokigt det än låter.

Kommentera här: