"Prinsessa på vift"

Hittade en bild som har några år på nacken men som jag fortfarande tycker väldigt mycket om.
Jimmie har fotat och jag har retucherat och bistått fotograferingen där vi ville få fram lite 30-tals stuk både i ljussättning och stil.
"Prinsessa på vift" med Audrey Hepburn i huvudrollen var inspirationen för sessionen.
Sandra heter modellen.



1 Susanne:

skriven

WOW! Det var nog den snyggaste bilden jag sett på länge. Och vilken skönhet. Supersnyggt!

2 Erica ung fru och tvåbarnsmamma:

skriven

Hej på dig=) vad glad jag är att jag hittat hit. Är alltid lika kul att hitta andra inspirerande bloggar...jag skriver mycket om

mat, inredning, mode och livet som ung fru och tvåbarnsmamma, men det är ju minst lika kul (om inte roligare) att läsa det andra skriver!



Massa kramar

/Erica



ps: eftersom jag hittat hit känns det ju inte mer än rätt att ge dig möjligheten att se vem jag är, gillar själv inte anonyma kommentarer, hihi...ds



http://erica.myshowroom.se



3 Idas mamma:

skriven

Mycket vacker bild.

Både motivet, ljuset..ja allt.

Kommentera här: