Whitesnake = mumma för själen :)

Ja så kom den då äntligen, kvällen med Whitesnake på scenen !
Kamera var inte tillåtet fick jag veta när vi kom till entrén men med goda vänners hjälp så smugglade vi in den ändå,
det är inte det lättaste att smuggla in en Nikon D300 dom är ganska stora, plockade isär kamerahuset från linsen och tog varsin del i byxlinningen där bak, och hoppades nu bara på att inte bli muddrade efter spritflaskor eller dylikt.
Puh, det gick bra, nu gällde bara att inte bli upptäckt av vakterna fram i scenen, så jag trängde mej långt in i folkmassorna och tog bilder därifrån !
Personligen kan jag tycka att det är fånigt att fans inte ska få ta bilder av sina idoler utan det ska bara tidningar och vissa utvalda få ha.
Men när man började titta sej omkring så var jag då inte ensam om att ha kamera för där smattrade flera hundra kamerablixtar från fans som hade tänkt samma som jag !
Showen då !
Coverdale har hunnit bli 58 år men det märks inte en sekund på hans framträdande, fortfarande lika bra och stark på scenen och rösten håller med råge :)
Jodå, jag var helt lyrisk när jag gick därifrån fortfarande nynnandes på: Here I go again on my own... :))