Bröllop i Ö-Vik

Igår (Lördag) hade vi en Bröllopsfotografering i Örnsköldsvik men jag fick tyvärr ställa in och skicka min man själv på den då jag vaknade halv sex på morgonen med 39,5 i feber och halsont som visade sej vara halsfluss :(
Han kom hem med över 1200 bilder och övervägande av bilderna är kanonbra...hmmm, blir problem att endast välja ut 18 stycken när det finns så mycket bra material !
Så idag visar jag min duktiga mans bilder och kommer nog att lägga ut mer så småningom av det här paret, ska bara försöka att bli frisk först nu :o)

Ha en fin Söndag :)




1 Lena L:

skriven

Krya på dig vännen! Han är duktig din man!

2 milla:

skriven

Krya på dig Moster =) Ni tar så fina bilder längtar tills man ska gifta sig själv P & k

3 Josefin:

skriven

Synd att man redan är gift och bilderna är tagna, de var fina men era är lite mer genom tänkta och med en modernare stil. men det är ju snart barn påväg så då ska jag ha er i åtanken för ni tar väldigt fina barnbilder också.

4 Kerstin:

skriven

Vilka fina bilder, han är duktig din man. :)

Vad kul att ni har fotointresset tillsammans.

Krya på dig.

Kommentera här: